Jag orkar inte

Gick inte på DBT terapin i dag. Jag mådde helt enkelt för dåligt och var för trött. Jag är alltid trött och hur mycket jag än sover verkar det inte hjälpa. Kan bero på att det är ett krig i mitt huvud hela tiden som tär på min energi. Eller så är det helt enkelt nått jävla uttröttningssyndrom. Det har varit så i något år nu. I alla fall stannade jag hemma, jag rökte, funderade på om jag skulle äta eller inte och kollade på Badlands. Jag tror jag är född i fel decennium, finns så många decennier som skulle vara bättre än det här, tror man. Det var säkert lika pissigt som nu, men man börjar drömma och önska sig bort till en annan verklighet. 
 
Just nu sitter jag här och ser verkligen ingen mening med något, har inget att göra och borde snart sova. Jag kanske borde läsa lite. Köpte The Catcher in the Rye, men har bara läst två sidor ut den. Har i alla fall varit i min svacka ett tag nu, och ska på utvecklingssamtal i morgon. Ser inte fram emot det, ser inte fram emot något. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0